Als je een defect artikel hebt is dat natuurlijk ontzettend vervelend. In veel gevallen is het mogelijk een defect product te repareren. Hoe lang een reparatie duurt hangt van veel factoren af. We houden altijd rekening met een reparatietermijn van 4 tot 6 weken, maar het kan soms gelukkig ook meevallen. We houden je tijdens de voortgang altijd zo goed mogelijk op de hoogte van de status van de reparatie, zodat je weet waar je aan toe bent.
Als je een defect artikel hebt is dat natuurlijk ontzettend vervelend. Niet weten wat de status van de reparatie is maakt dat mogelijk nog erger. Daarom houden we je tijdens de reparatie op de hoogte van de voortgang, als we iets horen van de reparateur laten we het je meteen weten. Zodra de reparatie is afgerond en bij ons retour gekomen is sturen we deze weer zonder verzendkosten naar je terug, eventueel na betaling van de reparatiekosten. Of we leggen het voor je klaar in de winkel om af te halen.
Aan reparaties kunnen diverse kosten verbonden zijn. Hieronder zie je wat voor kosten je kunt tegenkomen in het reparatieproces.